Bolero Holidays Union Lido Boeken Conditions

Boeken Conditions


Boekingsvoorwaarden

Deze boekingsvoorwaarden vormen de basis van uw contract met Bolero Holidays Italy Ltd, een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid naar Engels recht met ondernemingsnummer 12245864 en geregistreerd kantooradres 9 Felbrigg Lane, Ingleby Barwick, Stockton on Tees, TS17 0XT. Bolero Holidays Italy Ltd treedt op namens Bolero Den Srl als boekingsagent. Bolero Holidays is de handelsnaam van Bolero Den Srl, een vennootschap naar Italiaans recht, met maatschappelijke zetel te 258 Via Fausta, 30013, Cavallino-Treporti met ondernemingsnummer 04775060272.

Een Offline / Online Bolero boeking maken

Bij het boeken van een Bolero stacaravan, let dan op het maximale aantal personen kunnen verblijven in de volgende eenheden zijn:

slechts 6 personen - * Sorrento
slechts 6 personen - * Torcello
slechts 6 personen - * Venezia
slechts 4 personen - * Murano

We zijn niet in staat om alle boekingen, waar het totale aantal personen dat in de eenheid van de bovenstaande nummers overschrijdt accepteren.

Boeking via het Britse kantoor

Wanneer u offline boekt (telefonisch of per e-mail), vult u een boekingsformulier in en betaalt u vervolgens een niet-restitueerbare aanbetaling van 200 € na ontvangst van de vakantiebevestiging van Bolero Holidays Italy Ltd per e-mail.

Boeking via de website en boeking via het Britse kantoor

Wanneer u eenmaal een voorlopige boeking heeft gemaakt, moet u een waarborgsom van 200€. U ontvangt dan een bevestiging van uw vakantie, waarbij in dit stadium een overeenkomst bestaat tussen u en Bolero Holidays Italy Ltd. Uw eindbedrag moet niet later dan 8 weken voor aanvang van uw vakantie ontvangen zijn. Als de betaling niet binnen deze tijd is ontvangen, behoudt Bolero Holidays Italy Ltd zich het recht voor om de vakantieboeking te annuleren. In dit geval zijn de normale annuleringskosten van toepassing. (Zie annuleringssectie hieronder) Boekingen die gemaakt worden minder dan 8 weken voor vertrek, moeten op het moment van boeking volledig betaald worden.

Last minute boekingen dienen direct per creditcard betaald te worden. Na ontvangst van het volledig verschuldigde bedrag zullen we een definitieve bevestiging sturen en een accommodatie voucher. De hoofdboeker is verantwoordelijk om alle betalingen te doen uit naam van de andere mede reizigers. Alle mobile homes moeten bewoond worden door een wettelijk verantwoordelijke volwassene. Op Union Lido zijn groepen van alleenstaande jongeren niet toegestaan en zal zulke boekingen dan ook niet accepteren. Als u enige twijfel hieromtrent heeft, moet u ons, op het moment van boeking de samenstelling van uw reisgezelschap doorgeven, anders zal u de toegang tot het vakantiepark geweigerd worden. Alleen gasten, die zijn doorgegeven aan Bolero Holidays worden toegelaten tot het park.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor enig verlies van genoegen of onderbreking van uw vakantie als gevolg van het niet verstrekken van de benodigde informatie op het tijdstip van de boeking. Wij behouden ons het recht voor om elke boeking te weigeren.


Bescherming persoonsgegevens

Om u onze service te verlenen is het noodzakelijk enige informatie over u en uw reisgezelschap op te nemen. Deze gegevens kunnen de namen en leeftijden van de mede reizigers omvatten, een post- en email adres, bank of creditcard gegevens, speciale gezondheidsgegevens en andere noodzakelijke informatie, voor een succesvolle aanvulling van uw vakantie. Wij nemen strenge maatregelen om uw persoonsgegevens te beschermen en geven deze gegevens nooit door aan enige externe instantie. Onder de bepaling van de Wet “Bescherming Persoonsgegevens” van 1998 heeft u recht op een kopie van de gegevens die Bolero Holidays Italy Ltd bij houdt. U heeft het recht deze gegevens te wijzigen. Wij kunnen u voor deze diensten een bedrag in rekening brengen. Als u niet langer in deze database wenst opgenomen te worden, kunt u ons dit schriftelijk mededelen.


Annulering

Wanneer u uw boeking wilt annuleren, moet u dit schriftelijk aan Bolero Holidays Italy Ltd mededelen. Op de datum waarop uw schriftelijke kennisgeving is ontvangen, zijn de volgende annuleringskosten, als percentage van de reissom, van toepassing:

57+ dagen voor de vakantie datum: waarborgsom van 200€
56-29 dagen voor de vakantie datum: 30%
28-15 dagen voor de vakantie datum: 60%
14-1 dagen voor de vakantie datum: 100%

Wij adviseren u een reisverzekering inclusief annuleringsverzekering af te sluiten.


Wijzigen van uw boeking

Als u enige details van uw boeking wilt veranderen, nadat deze is bevestigd, moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen . Wij zullen ons best doen uw preferenties aan te passen , maar wij kunnen dit niet garanderen. Onze vergoeding hiervoor is 24€ voor veranderingen voor meer dan 8 weken voor de aankomstdatum en 36€ voor veranderingen binnen 8 weken voor de aankomstdatum of gedurende uw vakantie. Extra kosten worden ook in rekening gebracht bij het wijzigen van uw accommodatie, bijvoorbeeld bij een “upgrade”.

Indien u het aantal nachten van de oorspronkelijke boeking vermindert of de accommodatie verandert naar een minder type, zal u aansprakelijk gesteld worden voor het gehele bedrag conform de oorspronkelijke boeking. Indien u uw vertrekdatum meer dan 7 dagen verzet, zullen we de originele boeking als geannuleerd beschouwen met de daaraan verbonden annuleringskosten.

Wanneer we niet aan uw vereiste wijzigingen kunnen voldoen en u niet uw vakantie wenst voort te zetten, zal uw boeking als geannuleerd worden beschouwd, met ingang van de datum dat de verandering was vereist en de daarbij behorende annuleringskosten worden geheven.


Wijzigingen door ons

Mocht er onverhoopt sprake zijn van onvoorziene omstandigheden waardoor Bolero Holidays uw vakantiegegevens moet wijzigen, dan zullen wij u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen. Als dit tot een grote wijziging van uw vakantie leidt, wordt er, indien beschikbaar, een passend alternatief aangeboden of, als dit niet acceptabel is, biedt Bolero u een volledige terugbetaling.


Onze verantwoordelijkheden

Bij Bolero Holidays Italy Ltd hebben we ons uiterste best gedaan om ervoor te zorgen dat de inhoud van de website correct is. Er wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor gebeurtenissen buiten de controle van Bolero Holidays Italy Ltd, zoals oorlog, rellen, ongunstige weersomstandigheden en andere overmacht of soortgelijke gebeurtenissen.


Aankomst en vertrek | Union Lido

Het Union Lido Vakantiepark is geopend van 08.00 uur tot 23.00 uur. Houd er rekening mee dat aankomsten van voertuigen niet vóór 11.00 uur of na 23.00 uur kunnen worden geaccepteerd. Alle mobile home accommodaties zijn beschikbaar van 16.00 – 23.00 uur. U dient ernaar te streven om tussen ongeveer 16.00 - *23.00 uur in het Union Lido-park aan te komen. Indien u vóór 16.00 uur arriveert, dient u zich te melden bij de sitemanager van Bolero Holidays bij de Bolero-receptie. Om u te helpen bij de planning is het noodzakelijk dat u ons op de hoogte stelt van uw verwachte aankomsttijd en of u vertragingen ondervindt. Houd er rekening mee dat Union Lido tussen 13.00 en 15.00 uur en tussen 23.00 en 08.00 uur gesloten is voor autoverkeer. Als u binnen deze tijden arriveert, moet u uw auto achterlaten op de parkeerplaats aan de rand van Union Lido en kunt u de auto later ophalen. Aankomsten na 23.00 uur worden niet geaccepteerd. Als u niet op de dag vermeld op uw bevestiging arriveert, dient u ons binnen 24 uur uw nieuwe aankomstgegevens door te geven. Als u dit niet doet, behouden wij ons het recht voor om de boeking als geannuleerd te beschouwen.
 
Op uw vertrekdag dient u uw accommodatie tussen *07.00 uur en 10.00 uur te verlaten. Bolero behoudt zich het recht voor om vanaf 10.00 uur de accommodatie te betreden en te ontruimen, ter voorbereiding op de volgende gasten. Als u Union Lido met de auto verlaat, moet u Union Lido uiterlijk om 10.00 uur verlaten. Voor degenen die geen auto hebben (vertrekkend per taxi of openbaar vervoer), mag u na 10.00 uur op Union Lido blijven nadat u uw vluchtgegevens bij Union Lido heeft bevestigd.


Uw accommodatie

Bij de boeking bent u overeengekomen de accommodatie die u wordt toegewezen te accepteren, ongeacht enige speciale verzoeken door u op het moment van boeking aan Bolero Holidays Italy Ltd heeft aangegeven. Van deze speciale wensen zal door Bolero Holidays Italy Ltd notitie worden genomen, maar kunnen nooit gegarandeerd worden.

Indien u niet tevreden bent over de staat of netheid van uw accommodatie, dient u dit zo spoedig mogelijk te melden bij de receptie van Bolero Holidays. Het is uw verantwoordelijkheid zorg te dragen voor uw accommodatie en haar inventaris gedurende uw vakantie. U wordt aansprakelijk gesteld voor enige schade, die u of uw reisgezelschap veroorzaakt aan uw accommodatie of inventaris. De mobile homes worden vóór uw aankomst klaargemaakt en bij aankomst dient u tijdens het inchecken een schoonmaak- en breukborg van 100 € te betalen.

De borg zal worden teruggegeven aan het einde van uw vakantie op voorwaarde dat u uw mobiele verlaten huis in een schone en nette staat en er geen opzettelijke schade is ontstaan aan de stacaravan of de apparatuur bij de inspectie door onze on-site personeel. Als u uw accommodatie niet schoonmaakt of opruimt, wordt 30 € afgetrokken van de schoonmaak- en breukborg.

Indien nodig zijn schoonmaakmiddelen gratis verkrijgbaar bij de receptie van Bolero.

Indien nodig, schoonmaak producten zijn gratis te verkrijgen bij de receptie Bolero office. Enige schade die is occueed aan de accommodatie zullen worden beoordeeld en dienovereenkomstig rekening gebracht. Alle accommodaties zijn rookvrij en als er enig bewijs is dat een lid van uw gezelschap in de mobile home heeft gerookt of gevaped, wordt € 30 in mindering gebracht op de schoonmaak- en breukborg.


Union Lido

Bolero Holidays Italy Ltd heeft geen invloed over het management van het park. Terwijl de grootst mogelijke zorg en accuraatheid aan de omschrijvingen zijn gegeven, kan Union Lido naar eigen goeddunken faciliteiten veranderen of verwijderen. U en uw gezelschap dienen zich te houden aan de regels en bepalingen van Union Lido. Van u wordt ook enige consideratie verwacht ten aanzien van andere gasten.

Als u of één van de leden van uw gezelschap zich op een manier gedraagt die gevaar of ergernis veroorzaakt voor andere mensen, behouden Bolero Holidays of het terreinmanagement van Union Lido zich het recht voor om uw gezelschap te vragen het park te verlaten. In deze omstandigheden zal er geen restitutie plaatsvinden.

Te allen tijde bent u verantwoordelijk om toezicht te houden op de leden van het reisgezelschap onder de 21 jaar. Behalve wanneer uw kind deelneemt aan een onder toezichtstaand evenement, zoals Kids Club, bent u er verantwoordelijk voor zeker te zijn dat ze te allen tijde aanwezig is en veilig, vooral op de kinderspeelplaatsen, toegestane plaatsen, zwembaden en elke andere camping faciliteit.

Indien u of één van uw gezelschap een besmettelijke ziekte heeft, kan het zijn dat u wordt gevraagd het park te verlaten.

Bij aankomst in Union Lido wordt u gevraagd uw paspoort(en) in te leveren bij de hoofdreceptie en ontvangt u Union Lido-polsbandjes die al uw gezelschap tijdens de vakantie kan dragen. Indien nodig kunt u op elk gewenst moment om teruggave van uw paspoort vragen. Hiervoor heeft Union Lido een vorm van zekerheid van u nodig, zoals een creditcardnummer. Normaal gesproken haalt u uw paspoort de dag vóór uw vertrekdag op bij het betalen van uw toeristenbelasting bij de check out kassa van Union Lido.


Prijzen

Wij houden ons het recht voor, indien de wisselkoers mocht variëren de prijzen van de reissom te verhogen. Wij garanderen u dat dit niet meer dan 10% van uw reissom zal zijn en wij garanderen ook, dat deze extra betaling alleen toegepast wordt, wanneer het absoluut nodig is. Onze prijzen zijn exclusief de toeristenbelasting die verschuldigd is rechtstreeks naar Union Lido op uw check-out. De exacte kosten zullen eind april 2024 door Union Lido worden bevestigd (prijs 2023 was € 0,75 per persoon per nacht).



Als u een probleem heeft

Wij doen ons best om een geslaagde en plezierige vakantie mogelijk te maken, maar zelfs de best opgestelde plannen kunnen wel eens misgaan. Als u een klacht heeft, dient u deze zo spoedig mogelijk te melden bij de receptie van Bolero, zodat er stappen kunnen worden ondernomen om de kwestie op te lossen. Als de klacht niet kan worden opgelost, is er bij de Bolero-receptie een klachtenformulier voor klanten verkrijgbaar. Dit formulier moet worden ingevuld voordat u Union Lido verlaat.

Neem contact op

NEEM CONTACT MET ONS OP OM UW WENSEN TE BESPREKEN

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen, via telefoon, e-mail of sociale media.
Het is uw keuze…

Bolero Holidays Enquiries
Tel. + 44 1642 714000
info@boleroholidaysitaly.com
Bolero Holidays Italy Ltd

Bedrijfsnummer: 12245864